Poskytujeme odborné služby v oblasti všeobecné veterinární medicíny psů, koček, malých savců, plazů, exotů. Samostatným okruhem je poskytování veterinární medicíny koní. Disponujeme pohodlnou čekárnou, vyšetřovnou, operačním sálem RTG pracovištěm a hospitalizačními boxy pro psy.

Pohotovostní ošetření 18 - 22 hod. pro naše stálé klienty:

Povinná identifikace psů

Označování psů mikročipy

Označení psů mikročipy od 1.1.2020

Chovatel je povinen zajistit, aby byli psi platně očkováni proti vzteklině

Očkování psa proti vzteklině je platné, pouze pokud je pes nezaměnitelně identifikován (čipování, dříve tetování).

Chovatel je povinen zajistit, aby identifikační číslo psa bylo zaznamenáno v dokladu o očkování psa

Tolik k povinnému čipování psů.  Bouře nevole, či neochota mnohých majitelů zvířat tomuto zákonnému opatření se podvolit, je pro celé naše pracoviště zcela nepochopitelná. Ať přemýšlím jak přemýšlím, nevidím jeden jediný argument, který by hovořil proti čipování.

Výkon stojí 500Kč. To rozhodně dnes není  nepřekonatelná částka. Zvlášť při pomyšlení, že se jedná o jednorázový poplatek za celý život psa.

Mikročip psa neslouží k lokalizaci ani psa, ani jeho majitele. To jest: majitel tím neztrácí kus své osobní svobody (Jak často slýcháváme, ostatně osobní svobodu tu už dávno ztratil a ztrácí každé ráno, když si dává svůj mobilní telefon do kapsy).

V ceně 500 Kč je (alespoň na našem pracovišti) registrace v registru zvířat. Pravda je, že v ČR máme to specifikum, že máme registrů víc, ale naše pracovitě v tom nevidí nepřekonatelný problém.

Označení mikročipem NEMÁ NEŽÁDOUCÍCH ÚČINKŮ. Nemá. Čipuji od objevení se této možnosti na našem trhu, což je cca 25 let a za celou tuto dobu jsem se nesetkal ani s jednou reakcí.

Čipování se provádí na levou stranu krku pomocí jehly. Výkon je tedy obdobný očkování a trvá stejně dlouho dobu. Jen pacienta méně bolí. Jehla má sice širší lumen, ale je natolik ostrá, že pro pacienta nepředstavuje její šíře zvýšenou bolestivost při zavádění.

Označení mikorčipem vyžaduje většina nemocenských pojišťoven pro zvířata.

Uvědomme si, že člověk domestifikoval psa a pak následně ho zcela oprávněně povýšil na svou roveň. Z toho zřetelně plyne, že si ho má chránit, protože to bezelstné zvíře se samo ve zlé lidské smečce ochránit nedokáže. Nezaměnitelná identifikace je rozhodně jednou z možností, jak ho chránit, ať už před okolnostmi jakýmikoli.

Všechny argumenty proti označení mikročipem jsou zcestné, hloupé a pramení pouze z nedostatku informací o tomto výkonu.

Služba:

Týden: 19.10. - 25.10.
  9- 12 13-17:30 POH
Po VondVondTel
Út VondOvšaTel
St VondVondTel
Čt VondOvšaTel
  9-12 13-16:30 POH
VondVondTel
So OvšaTelTel
Ne TelTelTel
POH - pohotovostní ošetření 18 - 22 hod. pro naše stálé klienty
Operační hodiny každý den 11-13 hod.
Ošetření pacienta během operačních hodin je možné, ale může si vyžádat větší čekací dobu.
Vond - MVDr. Marek Vondřička
Ovša - MVDr. Michaela Ovšaníková
VoOv - MVDr. Marek Vondřička
            a MVDr. Michaela Ovšaníková